Telefon

Kişi Sayısı:

Sepete Ekle

Etiketler:

1.GÜN HAREKET

Daha önce belirlenen yerde ve saatte buluşma ve araçlarımıza yerleşmenin ardından Muhteşem güzelliği ve eşsiz renkleri içerisinde barındıran Karadeniz’e doğru ikram ve molalar eşliğinde devam edecek eğlenceli bir yolculuğa başlıyoruz. Kahramanmaraş’ta alacağımız dondurma molası ve devamında Gölbaşında dinlenme ve ihtiyaç molası veriyoruz. Malatya-Elazığ-Bingöl-Erzurum-Tortum yol güzergahından Hopa.

2.GÜN: BATUM•ARTVİN•HOPA•BORÇKA•KARAGÖL•HOPA
Sabah saatlerinde Hopa’ya varış ve burada alacağımız kahvaltı sonrasında, Sarp sınır kapısından Gürcistan Batum’a geçiş işlemlerini yaptıktan ve geçişimizin ardından Batumda bizi bekleyen aracımıza yerleşiyoruz. Ve Batum tanıtımına başlıyoruz. Batum Meydanı, Saat Kulesi, Batum Limanı, Ali Nino Heykeli, Piazza bölgelerinin görülmesi ve Tekne turu akabinde Batum turumuzu burada sonlandırmak üzere aracımıza geçiyoruz. Tekrar sınır kapısı çıkışı ile birlikte, Bir diğer doğa harikası Borçka’da bulunan Karagöl için transfer araçlarına geçiyoruz Karagöl gezisi ve sonrasında Ayder’e doğru yola çıkıyoruz. Akşam saatlerinde otelde alacağımız açık büfe akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN:FIRTINA DERESİ•ÇAMLIHEMŞİN•ZİLKALE•PALOVİT•AYDER YAYLASI•UZUNGÖL

Sabah saatlerinde otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı ve sonrasında, Ayder’e doğru yola çıkmak için araçlarımıza yerleşiyoruz. İlk olarak ; Fırtına deresi kenarında fotoğraf çekimi yapıyoruz ve devamında yeşillikler arasından Çamlıhemşin’e geçiyoruz. Çamlıhemşin’de Zilkale, Palovit Şelalesini görmek için transfer araçlarımıza geçiyoruz. Yeşil ve dar yollardan geçerek varacağımız ilk durak, Suların çağladığı ve yanında durduğunuzda bile sizlere soğuk esintisini veren sanki üzerinize düşüyormuş hissi uyandıran dağlardan gelen sular ile oluşan palovit şelalesi gezisi. Sonrasında, Zilkale’ye geçiyoruz. Yüksek rakımlara kurulmuş olan bu yapı şaheseri kaleyi gezip tanıtımını rehberimiz tarafından aldıktan sonra, fotoğraflandırıyoruz. Devamında tekrar araçlarımıza yerleşme ve akabinde Şenyuva köyü gezisi sonrasında tekrar Çamlıhemşin ve Öğle yemeği için mola veriyoruz. Mola sonrası dileyen misafirlerimiz Zipline ve rafting turlarına katılabilirler. Eğlence sonrası Ayder milli parkına doğru rehberimizin bölge hakkında vereceği bilgiler eşliğinde bir yolculuk gerçekleştiriyoruz. Ayder’e varış ve İlk olarak Gelintülü şelalesi dileyen misafirlerimiz Salıncak ve fotoğraf çekimi yapabilirler. Devamında Ayder gezisi için serbest zaman ve otelde buluşma sonrası aracımıza yerleşerek Uzungöl’e geçiyoruz. Akşam yemeğini otelde alıyoruz. Akşam yemeği sonrasında misafirlerimiz için Kemençe ve tulum dinlentisi yapıyoruz. Konaklama otelimizde.

4.GÜN:•UZUNGÖL •RİZE BEZ FABRİKASI •SÜRMENE•ÇAY BAHÇESİ •ÇAY FABRİKASIATATÜRK KÖŞKÜ •AYASOFYA CAMİİ •SÜMELA MANASTIRI •MAÇKA•

Sabah otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı ve dileyen misafirlerimiz Kuymak lezzetini tadabilirler. Kahvaltı sonrasında, Rize BEZ FABRİKASI alışveriş ve tanıtım için serbest zaman akabinde Trabzon gezimiz için otelden ayrılıyoruz. Kısa bir yolculuk sonrası Sürmene ilçesine varıyoruz. Sürmene’de asırlardır süren ve babadan oğula aktarılan işçilikleri ile Dünyaca bilinen Bıçak Atölyesine geçiyoruz. Burada ustalarımızın yapacağı tanıtım ve anlatımın ardından, alışveriş için zaman verilmesi ve tekrar araçlarımıza yerleşerek Çaykara’da ÇAY BAHÇELERİNDE fotoğraf için mükemmel bir arka plan oluşturan yol güzergahında zaman verilmesi sonrasında çok uzun olmayan yolculuğumuz ile birlikte bizleri HORON ve Çay ikramları ile karşılayan Karadeniz’in Dünya markası İki Çay fabrikasına varıyoruz. Horon gösterisi ve Çay tadımı yaptıktan sonra çay üretiminin tüm detaylarını öğreniyoruz. Akabinde çay alışverişi ve otobüsümüze yerleştikten sonra Ayasofya Camii Panaromik gösterimi ve Atatürk köşkü ziyaretleri ve rehber tanıtımının devamında, bulunduğu rakım, konum ve yapılış hikayesinde merak uyandıran detaylarıyla, harika görünümü ile ünlü Sümela Manastırına gidiyoruz. Burada belli bir konuma kadar kendi aracımızla devamında manastıra gitmek isteyen misafirlerimiz için ayrılmış transfer araçları kullanımımız olacaktır. (EKSTRA) Gezimizi tamamladıktan sonra dinlendirici bir yolculuk yaparak sahil yolu üzerinden ORDU’ya geçiş akabinde akşam yemeği ve konaklama almak üzere otelimize geçiyoruz.

5.GÜN:GİRESUN•ORDU TELEFERİK•BOZTEPE•TERS EV• SAMSUN•İLK ADIM ANITI•BANDIRMA VAPURU •AMASYA
Sabah otelde alınacak olan kahvaltı sonrasında otelden ayrılarak sahil yolu üzerinden Tirebolu Fındık tanıtımı ve alışverişi ve devamında Ordu Boztepe’de bulunan ve muhteşem bir manzara keyfi sunan . Teleferik ile Boztepe’ye çıkış ve serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrasında aracımıza yerleşerek Ünye ve burada tekne turu yaparak geçirdiğimiz zaman ile birlikte Samsun’a doğru yolculuğumuz devam ediyor. Samsunda ilk durağımız İlk Adım Heykeli ve sonrasında bandırma vapuru Müzesini geziyoruz, fotoğraf çekimlerimizin ardından tekrar aracımıza geçerek İlk Adım Anıtına varıyoruz. Burada serbest zaman sonrasında, Amasya’ya geçiş yapıyoruz otelimize geçiş yapıyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde.

6.GÜN: SAMSUN•AMASYA•HAZERANLAR KONAĞI•YEŞİLIRMAK•YALI BOYU EVLERİ•ŞEHZADELER MÜZESİ•HARŞENA KALESİ•DAYRUL ŞİFA•

Sabah otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında, turumuzun son gününe başlıyoruz. Gezimize,1865 yılında yaptırılan tipik bir Osmanlı konağı olan Hazeranlar Konağı ile başlıyoruz. Sonrasında Yeşilırmak kenarına yapılan Yalı Boyu Evlerinin cumbalarını izliyoruz. Ardından sultan II. Bayezid adına 1485 yılında yapılan içinde camii, medrese, imaret, türbe, şadırvan ve çeşme bulunan Sultan II. Bayezid Külliyesini geziyoruz. Buradan Burma Minareli Camii ve şehzadeler parkını geziyoruz. İçinde İlhanlılar döneminde kalma 6 adet mumyanın en fazla ilgi çektiği Amasya Müzesini ziyaret ediyoruz. Müze gezimiz sonrasında Helenistik dönme ait olduğuna inanılan ve mitoloji ’ye göre Ferhat’ın, Şirin’e kavuşmak adına dağları kazarak oluşturduğu ve bu adı taşıyan Ferhat ile Şirin Su Kanallarını ziyaret ediyoruz. En son olarak da Amasya’yı tepeden görüntüsü alabileceğimiz ve fotoğraflarımızı çekebileceğimiz Amasya Kalesi ve Kaya Mezarlarını panoramik olarak da görebileceğimiz Çakallar Tepesini ziyaret ediyoruz, sonrasın da Amasya Genelgesinin yayınlandığı Saraydüzü Kışla Binasını gezip Amasya’da vereceğimiz serbest zaman ardından dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Sabah saatlerinde varış ve bir sonraki organizasyonda görüşmek dileklerimiz ile vedalaşıyoruz

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER

* SAĞLIK KİTİ

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

* MÜZE VE ÖREN GİRİŞ YERLERİ,
* ÖĞLEN YEMEKLERİ ve SON GÜN AKŞAM YEMEĞİ ÜCRETE DAHİL DEĞİLDİR..
* YEMEKLERDE ALINACAK İÇECEKLER ÜCRETE DAHİL DEĞİLDİR..
* ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER’DE YER ALMAYAN DİĞER HİZMETLER.
*TRANSFERLER ( KARAGÖL, ZİL KALE, PALAVİT, SÜMELA MANASTIRI VB.)